21 Şubat 2016 Pazar

İlkadım Birey Tanıma Envanteri ve Kapsamı nedir?

İLKADIM Birey Tanıma Envanteri, birey tanıma teknikleri kapsamında hazırlanmış ilköğretim 4. sınıf ile 8. sınıf, lise 9. sınıf ile 12 sınıf aralığındaki tüm öğrencilere uygulanan, öğrencinin kişilik özelliklerini, çalışma alışkanlıklarını, öğrenme stillerini, baskın zekasını, alan yeteneğini ve mesleki ilgisini belirlemeye yönelik geliştirilmiş bütüncül kağıt kalem testi uygulamasıdır.

Sistemin uygulama aşamalarında hangi sınıf seviyesinde hangi özellik için kaç adet madde bulunduğu ile ilgili bilgiler aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

ilkadım birey tanıma envanteri
Ayrıntılı bilgi için REHBERİM YANIMDA web sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. 
Online sipariş: OMR MARKET
 

1 yorum:

  1. Bir işletme kredisi, kişisel krediler, konut kredisi kredileri, araç kredileri, öğrenci kredileri, konsolidasyon için teminatsız krediler, proje finansmanı vb. Mi arıyorsunuz? Kredi için doğru çözümleriz! Şirketlere ve bireylere% 2 faiz oranı düşük ve uygun fiyatlı krediler sunuyoruz. Bu nedenle, acil ve güvenli bir krediyle ilgileniyorsanız. Daha fazla bilgi için, lütfen bugün bize e-posta gönderin: Via: Elegantloanfirm@hotmail.com.

    YanıtlaSil

Datasis Twitter

Copyright © 2005 Rehberim Yanımda - Datasis Yazılım Donanım İletişim Yayıncılık Eğitim ve Sınav Hiz. Blogger tarafından desteklenmektedir.