21 Şubat 2016 Pazar

İlkadım Birey Tanıma Envanteri | Rehberim Yanımda Rehberlik Sisteminin Uygulanması ve İş Akışı

http://www.rehberimyanimda.com/ilkadim-birey-tanima-envanteri.aspx

Envanter soruları Milli Eğitim Bakanlığının Genelge, Yönerge ve Yönetmeliklerinde belirtilen kriterlerine göre bilimsel tekniklerle geçerlik ve güvenirlik çalışmaları yapılarak hazırlanmıştır.
Kontrolü yapılmış soruların yer aldığı İlkadım Birey Tanıma ve Uygulama Kitabı, aynı zamanda cevaplarında işaretlenebileceği şekilde tasarlanarak, çok özel bir teknik ile basılmıştır.
İlkadım Birey Tanıma Envanterinin uygulanması tek oturumda ve önerilen sürelerde yapılması önerilir.
Uygulama öncesinde öğrencilere, envanterde yer alan sorulara samimi cevap vermelerinin önemi anlatılmalı ve soruların tamamını cevaplamaları sağlanmalıdır.
Cevap formlarının okutulması sonrasında yapılacak değerlendirme ile sonuçlar ”www.rehberimyanimda.com” adresinden ve "www.dershanemyanimda.com" adresinden yayınlanmaktadır.
Envanter; öğrencileri belirtilen normlara (özellik türlerine) göre sınıflandırarak, öğrencilerimizin kişilik özelliklerini, çalışma alışkanlıklarını, öğrenme stillerini, baskın zekalarını, alan yeteneklerini, ve mesleki ilgilerini belirleyerek öğrencilerimize ve kurumlarımıza ait analiz raporları üretir.
  • Öğrenci analiz raporu,
  • Şube analiz raporu,
  • Kurum (Okul/Dershane) analiz raporlarıdır,
  • Rehberlik Uygulama Oturumuna ait analiz listeleri ve hazırlanan sonuç raporları kurumlara gönderilmektedir
  • Kurum/Şube geneli özelliklere göre öğrenci dağılım grafiği
  • Kurum/Şube için özelliklere göre gruplamalı sonuç raporu Okul/Şube genelinde özelliklere göre demografik yapı
  • Kurum/Şube genelinde kız ve erkek öğrenci bazında demografik durum çizelgeleri
Ayrıntılı bilgi için REHBERİM YANIMDA web sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. 
Online sipariş: OMR MARKET
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Datasis Twitter

Copyright © 2005 Rehberim Yanımda - Datasis Yazılım Donanım İletişim Yayıncılık Eğitim ve Sınav Hiz. Blogger tarafından desteklenmektedir.